Niet bijkomen tijdens de feestdagen? Het kan! Gratis eetschema!


Je vindt een heleboel nieuwe recepten op onze website om je door de feestdagen te loodsen zonder schade op de weegschaal.

Je wilt genieten en toch graag op gewicht blijven tijdens de feestdagen. Dat kan met dit schema!

22 en 23 december = fase 1

24 december eet je overdag geen koolhydraten, maar geniet je wel ten volle van je kerstavond / diner

25 december heb je een fruitontbijt en om 10h je bouillon met cracker + eventueel je familiefeest: geniet en probeer toch de koolhydraten te beperken.

Drink je alcohol tijdens de feestdagen, dan combineer je dit altijd met water. 

26 december doe je een appel- of fruitdag  en 's avonds een salade met kip / vis

27 tem 30 december = fase 1

31 december eet je overdag geen koolhydraten, maar geniet je wel ten volle van je oudejaarsavond / diner / party

1 januari heb je een fruitontbijt en om 10h je bouillon met cracker + eventueel je familiefeest: geniet van het feest en probeer de koolhydraten te beperken. 

Happy 2024!!! Een nieuwe uitdaging om gezond te leven en te genieten! 

Wil je op gewicht blijven, doe je vanaf 2 januari fase 2. Wil je afvallen en detoxen, dan start je met fase 1 op 2 januari! 



Geniet ten volle van de feestdagen met je vrienden & familie! Ik wens je alvast een 2024 naar wens!

Tim Torfs


Hoe gebruik je je supplementen tijdens deze dagen?

Vanaf 22/12 tem 5/1:

2x per dag: 2 Boost & Happy + 1 Q10 + 1 AOX ( steeds bij een maaltijd ) 

Ampullen pas vanaf 2/1 als je Fase 1 gaat doen in januari!

Bestel tijdig je supplementen De nieuwste recepten


Garnalencocktail op witloofblaadjes ipv toastjes!

Garnalencocktail op witloofblaadjes ipv toastjes!

Voor 4 personen Dit gerecht kan je voorzien als hapjes bij het aperitief of als voorgerecht. Ingrediënten 2 stronken roodlof 2 stronken witl...

ONTDEK MEER

Meest recente posts

Tevreden klanten aan het woord

In de kijker

Recente artikelen over vitaliteit en gezondheid

Slank in 9 weken

Laat je begeleiden naar een nieuwe levensstijl. Blijf gemotiveerd dankzij het wekelijks bezoek aan je personal coach. Leer lekkere nieuwe gerechten kennen en ontvang veel extra tips, met daarenbovenop een een toffe babbel. 

Ja, ik start nu!